csütörtök, augusztus 05, 2004

Hivatali párbeszédek #12:

Misztörendőzán: - Te, és mi véleményed az új gyakornokról?
Srakker: - Hát, annyira nem szobanövény, mint az előző, de azért eléggé.

Tegnap projektindító, fizetést követő, boldog sörözésünk volt Misztörendőzánnal. Jövő héten ivászat van betervezve hétvégén (ami engem ismerve azért annyira talán nem meglepő). Szóba került elég sok minden, a Hivatalon belüli személyes dolgok, amiket a hírös négy fal között az ember nem hoz szóba, szóba került egy-két sci-fi könyv, amikről jókat dumáltunk, szóba került néhány film, meg a várható és megtörtént nyaralások, és nagyjában-egészében örültünk, hogy végre pénzünknél vagyunk. Később beesett Zergling is a kollégáival, de akkor én már négy korsónyi előnyben voltam, hamar ki is fáradtam. Ahhoz képest, hogy csak sör mellé dohányzom, úgy érzem, indokolatlanul sokat bagóztam, mert a frissen és épp akkor vett doboz Gauloises-t lazán kipusztítottam. Sok.

Ma végre elküldtem a kurkiba fordítást, elvileg már nem kell vele foglalkoznom. A tempóm nem volt valami fenomenális, sőt, de most ennyire tellett. És igen, ez volt nagyjából az utolsó, hogy ilyesmit bevállaltam.

Az XTC meg egy fos, nem akarja megmenteni az agyműködésemet az istennek sem. A gyomromat viszont fortyogtatja. Nekem ma szükségem van az agyműködésemre! Tényleg! Plíííz?

Nincsenek megjegyzések: