kedd, augusztus 10, 2004

Egyértelműen túl sok időt nyűglődök ma a neten. Az agyam megsült és kihólyagzott a fülemen, emiatt van. (Meg azért, mert egyes humánok, ahelyett, hogy az én irományaimra reflektálnának és bréjnsztormingolnánk, lassan egy éve nem látott ismerőseivel vedelnek/vannak. Undorodom. *röhög*)

Péntekre borzasztó szegedi vedelés néz ki Misztörendőzánnal, ez aztán tényleg szöges léccel fogja megerőszakolni az anyagi helyzetemet, de az anyagi helyzetem kemény legény, hó elejére minden borzalomból felépül. Sorry mindenkitől, akinek esetleg bármi anyagi támogatást ígértem, ez, úgy nézem, nem fog menni, sőt, még a behajtani tilos táblák ellenére is fogok kérni pénzt alkalomadtán. Annyi pénzt csesztem el az elmúlt egy hétben, hogy az egészen megdöbbentő - az időnként rámtörő nagylelkűségi rohamok már csak ilyen költséges mulatságot jelentenek.

Na, mentem enni.

Nincsenek megjegyzések: