péntek, augusztus 13, 2004

Brééééjnz. Bííííírz. (Szklorty.)

Este sörözés volt. Most azon röhögök, hogy a változatosság kedvéért a jobb lábam görcsölt be, reggel aztán úgy néztem ki, mint egy sánta sörzombi. (Randa.)
Xena, Festőhölgy meg Butytime részvételével leküldtünk néhány Salvatort. Én még mellépakoltam egy Becherovkát is, ha már a direktmarketinges lány emlékezett a fejemre egy év távolából. (Vigyázat: mi itatunk, ezért érdemes figyelni, amikor pincér után hadonászunk. Tegnaptól fogva ezt már Xena is tudja.)

Jót beszélgettünk, bár Festőhölgy majdnem végig háttérbe húzódott. Aztán hazavergődtem, betántorultam az ágyba. Kösz, népek, egy élmény volt.

Most még lenyomom a szabadság előtti utolsó munkanapomat valahogy, mielőtt ezt az egész kuplerájt itthagynám végre a rákba egy kis időre, és miután elmentem és visszaszereztem az agyamat, talán valami hasznomat is lehet majd venni.

Nincsenek megjegyzések: