vasárnap, július 24, 2005

- 40 korsónyi sör. (Az "ekkora halat fogtam" effekt lejárta utáni kötelező szerkesztés után.)
- 3 tányér cigánypecsenye, a józanság határát túllépő fokhagyma-kezelés után
- 90 szál cigaretta
- 10 szivarka
- 12.000 Ft

Ennek vertem a seggére az elmúlt három egész kevés tized napban.

Mindent egybevéve, asszem, tudok élni keményen. Csak az epém köszönte meg a harmadik napon a teljesítménytúrát. A szervezetem igen diszkrét darab: egy darabig tűr, tűr, aztán sikítva teszi négyesből rükvercbe a váltót, eképpen jelezve, hogy bírja ugyan, de nem szereti a túlterhelést. Ma már kizárólag teát és ásványvizet ittam, alig bagóztam, és nagy általánosságban megtartóztattam magam, ennek köszönhetően emberibbnek érzem magam, mint amilyennek tűnök.

Holnap viszont melózni köll. Ennek cseppet sem örülök. Mindegy, majd jó képet vágok hozzá.

Nincsenek megjegyzések: