péntek, július 01, 2005



Csapoltam sört, rendes sörcsapból. Hatból kétszer elcsesztem (a harmadik és a negyedik korsó csupa hab lett), a többi kiváló lett. Ennyi előnye azért volt a hivatali összeröffenésnek, amit afféle csapatépítésnek - meg pénzkidobásnak - szánhattak a fejesek. Mások talán jobban érezték magukat. Azok meg, akik nagynehezen rávesznek valami ostoba csapatsportra - azért, hogy kilegyen a létszám -, azt' meg rinyálnak, ha nem megy, igen erősen szívjanak rastafrizurát egy sündisznóra a szájukkal.

(Láttam élő minisztert, jaj de jó nekem. Az illető ügyes szónok, érthetően, jól strukturált mondatokban beszél, de a kelleténél gyakrabban alkalmaz nyelvi paneleket.)

De amúgy nem volt akkora gáz. Mindegy. Weiter geht's!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hallottam hírét, hogy megrendezik az első magyar sörcsapoló versenyt. Jelentkezhetnél... :)

Srakker írta...

Hatból négy az gyenge. Viszont látványos. :)