kedd, november 02, 2004

Úúúáááá.

Hát bazmeg.

Ez a nap olyan volt, mint egy amatőr szögbomba: elég gyilkos darab, de nagy a hibaszázaléka.

1. Először megkaptam azt, hogy egy halom mellékletet javítsak ki. Oké. Ráosztottak még egy embert. Oké. Nem adták meg pontosan a feladatot. Oké. Közölték, hogy amit csináltunk, fos, mert az egyeztetésénél pár dologra nem figyeltünk, nem oké.

2. Aztán megkaptam azt, hogy egyeztessem a projekt dokumentumait. Oké. Átvezettem a javításokat. Oké. Időközben valahol máshol belepiszkáltak egy dokumentumba, és az ott megfogalmazottak nem kerültek át, nem oké. Rosszul vittem fel az aláírásmezőt, mert elbasztam, nem oké.

3. Kaptam egy fordítást angolról oroszra, oké. Mondtam, hogy utoljára a gimnáziumban beszéltem oroszul, még a nyelvvizsga idején (amiért egyébként nem jár nyelvvizsgapótlék), oké. Nem kaptam szótárt, oké. Magyar-orosz internetes szótárt nem találtam, oké. Orosz nyelvű billentyűzetkiosztás nincs a Windowsomban, oké. Virtuális billentyűzet telepítéséhez nincs jogosultságom, oké. Angol-orosz szótárakat használok, hivatkozás-visszafejtéssel és nagy adag intuícióval, oké. Közben beesik egy szupersürgős feladat, oké. Nem haladok, nem oké. Feladatot törlik.

4. Projektvéglegezés, oké. Fénymásolás, oké. Mellékletek hozzárendelése a projekt outputhoz, oké. Listával összevetés, oké. Fénymásoló sorozatban fosik csíkot maga alá a túlmelegedéstől, oké. Megfelelő számú alapdokumentum elkészül, oké. A számok sehogy sem akarnak stimmelni, oké. Hiszti, oké. Rinya, oké. Nyafi, oké. Tökig festékesnek levés, oké. Főnök visszaér, gyorsan távozik, feladat befejezése holnapra marad, és ha a 2. pontban jelzett hiba miatt visszaküldik, még egy napot pöcsölhetünk vele. Nagyon nem oké.

Bfffft. (Srakker ügynök erősen vágyni kezd egy cigire.)

* * *

A hétvége amúgy nem volt rossz. Befért a vámpírosdi végjátékának első fázisa (befejezni persze nem tudtuk), most már tudjuk, úgy tűnik, ki ellen kell élezni a láncfűrészt. Az est poénja Rejtő-hős részéről: "Az igazat mondjuk, Hercegem, vagy te beszélsz?"

Befért egy születésnapi ünnepség jó apámmal, aki most lett 58 éves.

Befért egy spontán LAN-parti, ahol borzasztó perdedorok voltunk ugyan, de jól elszüttyögtünk, más kérdés, hogy egy-két ember behisztizett, ha nem ment nekik úgy a pixelvadászat, ahogy azt nedves álmaikban elképzelték.

És befért sok órányi alvás, ami külön jó.

Hát ennyi.

Nincsenek megjegyzések: