hétfő, október 20, 2003

Hahahahaaaa, eljött az én időm. (c) by Nagyvezír Technologies, Inc.

Végre hideg van, és még nem esik az eső. Az utóbbi megin el fogja baszni a hangulatom, egyrészt, mert rühellem, ha a fülembe sustorog, másrészt, mert gyűlölöm, ha vizes a ruhám. Igen, városi gyerek vagyok, az elemekkel vívott heroikus küzdelmet legfeljebb a távirányító kapcsán vagyok hajlandó vállalni, pont.

De most van még egy-két hetem, amikor végre nem izzadok, nem kell belehunyorognom abba a vidámsárga plazmagömbbe, ami a fejébe vette, hogy trendikék pöttyöket bűvöl a látómezőmre, és hatékonyabban dehidratál, mint egy vizespohár kommersz kevert. Persze rajtam kívül mindenki rinyál, mert hideg van, és hülyének néznek, amikor erre vigyorgok, mint a tejbetök. Nekem ez az idő kell, ebben érzem jól magam, azt' mégse rívok a huszonöt fokos kánikulákban, meg a harmincöt fokos temészeti csapásokban.
Ki is fogom használni jól - mindenféle gyűlöletes munkákat végzek napszámban, és imádkozom a pénzemért erősen. A Szikrit-féle baleset ismét felpörgött (segítség, kérem, ne tessék szórakozni a hormonjaimmal, mert ha fellázadnak, az nekem nem lesz jó). Tessék szíves lenni eldönteni, mit tetszik akarni, azt' aszerint cselekedni, akkor majd én is ki tudom találni, mit is akarok voltaképpen. Talán. De azért, ismerjük el, jóval valószínűbb, hogy a kérdésben az lesz, amit Szikrit akar. Ez a hormonháztartás dolog teljesen, teljesen el van baszva.

Hogy félhetek attól, amit szeretnék, és miért üvölt az önérzetem az ellenkező irányba akkor, amerre józan logika szerint kéne neki? Eh... ki kellett volna lőni baze ezt a modult akkor, amikor megszülettem - csak a gond van vele, és tele van buggal. Az egész életem arról szólt, hogyan legyek ésszerű, hogyan csapjam fejbe azokat az indulatokat és érzelmeket, amelyek gátolnak a megfelelő viselkedésben, hogyan őrizzem meg az önuralmamat, hogyan irányítsam magam - erre jön valaki, valahonnan, észrevesz, meglát bennem valamit, és módszeresen nekiáll lebontani mindent, amit eddig magamról hittem. Most húzzam ki magam, vagy húzzam meg magam?

Pfeh, megyek inkább melózni, azt' majd lesz, ami lesz. Fatalizmus rulez.

Nincsenek megjegyzések: