szerda, október 01, 2003

My doom has arrived and passed away. Still up and running, mowuhuhuháááháháhá.

Mi is történt tegnap? A Bizottság összeült, voltunk harmincnégyen, de el kellett húznom korábban, mert még melóm volt. Van egy olyan érzésem, hogy lesz még gyakran háromnapihidegélelem-igényes tanácskozás ebből. De majd csak összeszokunk valahogy. Jó vicc volt, előjött rajtam valami, ami gyanúsan emlékeztet egy jól fejlett szociális fóbiára. A kezem reszketett, az alulfejlett bicepszem egy görcsben valamennyi váll- és a csuklyásizmomal, örvendezzünk. Szopó. Az, hogy ezt ide írom, újabb ok arra, hogy már ne síboljam a villámlátogatást a pszichológusnál.

Tegnap, még hazafelé, segítettem egy vak embernek. Ez önmagában nem túl figyelemreméltó - ennek kéne a normának lennie, nem pedig kuriózumnak. (Az is egészen szánalom, hogy csak az Egészségügyi, Szociális és Családügyi Minisztérium Akadémia utcai épülete, ahol eddig jártam, és akadálymentes volt. Meg csak a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztériumban láttam tisztességes szelektív gyűjtőhelyeket. Tatabányán kívül, úgy értem. Ezekhez külön szeméttelep és kukásautó-system is tartozik vajon, vagy az már sci-fi?)

A koldisnak viszont nem adtam aprót, mert nem volt. Még mindig nincs pénzem. Jó lenne, ha kijönne a nemzetiultrajobb közönségben hiú reményeket ébresztő Hadak árja mihamarabb, mert kéne új videokártyát venni, meg megadni a tartozásaimat, meg visszahívni a visszahívandókat, meg egy új öltöny se ártana, télálló cipőről nem is beszélve, sz'al lesz helye a pénznek, na. Igen, magasba akarom emelni Ynev zászlaját.

Há, dupla bizonyítás - az se normális, aki írónak megy, és az se, aki az álomigazgatásba áll aktatologatónak. Én meg mindkettő vagyok: hol van akkor a második mentális betegségem?! Az orvosi szakvéleményből majd kiderül.

Ma semmi lényeges nem történt, folyt a favágás, és a felkészülés a Kettes Számú Projektre, ahol amolyan mindenki-által-baszogatott-kis-közép-félvezető-félfőnökféle lett belőlem. Előre a neurózis fényes ösvényén! Szenvedéseim történetének következő fázisáért, kérem, maradjanak ezen a csatornán, a reklám után mindenképpen visszajövünk.

Nincsenek megjegyzések: