szerda, október 29, 2003

Oké, baze, nem a hűségemről vagyok híres. Rejtő-hőssel való technikai konzultációnk során ugyanis rájöttem arra, hogy a Fällkniven Mod.A2 nagy. 325 mm a teljes hossza, azt' meg még más se hiányzik nekem, mint hogy engem kérjenek fel disznót ölni, ha már ilyen fáintos pengével áldott meg az Internet hatalma. Inkább lejjebb veszem a mércét, bőven jó lesz nekem az S1 is, azzal még nem néznek kallódó tömeggyilkosnak, ha véletlenül előkerül, a fekete bevonattal viszont ő is gyönyörű. És még tartósabb is lesz tőle.

A VG-10-es acélt csak Japánban állítják elő, sz'al a penge valószínűleg a szigetországban nyeri el végső formáját - nomármost, ha acéliparban a svédek meg a japánok nekiállnak összedolgozni, azt hiszem, nem kell tartani a minőségi kifogásoktól.

Tehát egyelőre ennyi. A Dúlás elvileg tegnap a boltokba került, de még nem néztem utána, mert még mocskosul nem vagyok megfizetve. Az egy szem alkalommal, amikor írtam nekik, fizettek, szóval nem félek én attól, hogy átcsapnak, sőt. Abszolúte korrekt a kiadó, rossz szavam nem lehet. De még mindig a templom egerének tartozom, és már megfenyegetett, hogy eltöreti a lábam, ha nem adom meg...

Nincsenek megjegyzések: