szerda, május 05, 2004

Hoztam magammal esernyőt, ez eddig a jó hír. A közeledő esőfelhők miatt a megnyerő mosolyom megrepedezett a szélénél, és egy óvoda szétgéppuskázásának gondolata sajnos nem annyira taszító most, mint kellene.

"Takarodjatok, férgek. Takarodjatok, és vigyétek el a rohadék ütvefúróitokat, légkalapácsaitokat, trafóitokat és kondenzátoraitokat, ne felejtsétek itt a gennyfaló exkavátoraitokat, a flexeiteket, takarítsátok anyátokba a Kamazokat (így kerül a Kamaz utra), hadd ne kelljen nekem egész álló nap fülhallgatóval a fejemen szambázni az irodámban - felelősségrevonhatatlan zajszennyező köcsögök, ne kelljen nekem naponta nyolc órában figyelmen kívül hagyni titeket, takarodjatok kifelé a belső szférámból, takarodjatok ki a fejemből, le a dobhártyámról, legalább öt napból egyszer.

Lécilécilécííí?"

Az Univerzum zajong, nem válaszol.

(Most, hogy nyugtatólag felpakoltam a következő számokat:

Korn vs. Rammstein - Got the life
Korn - Freak on a leash
Rammstein - Mein Herz brennt
Rammstein - Bang bang
Clawfinger - I close my eyes
Aphex Twin - Come to daddy
Static X - Black and Wihte
Clawfinger - Do what I say
Kittie - Brackish
Rammstein - Ich will

most már nyugodt vagyok és hűvös, mint a közmondásos hulla a jégen, de most meg túlságosan a strukturált zörejre koncentrálok ahhoz, hogy dolgozni tudjak. Shit. Irány egy kis Agency 00-t írni, ahhoz legalább kedvem is van. Igen. Én a nyilvántartásokban a Consumer Zombie: Bureaucratic Pseudo-Hardcore/Camouflaged Primitive kategóriában szerepelek, és? Oda is kell valakinek tartozni!)

* * *

Tegnap este folytattam a Witch Hunter: Robin bámulást. Ezért jó kreatív földönkívülinek lenni: mindig mondhatom azt, hogy éppen inspirálódom. De ezúttal tényleg. Bár a színvilág inkább a régi színes filmek avítt Technicolorjára emlékeztet (ebben lehet, hogy a monitorom hibás piros potmétere a ludas), nagyjában-egészében tetszik a dolog, nagyon szépen van kidolgozva, tetszenek a karakterek is. Kíváncsi leszek, a sorozat szintjén hogyan strukturálják a szép lassan kiderülő információkat, mert az epizódok szintjén még nem ért irgalmatlan meglepetés, pedig az ilyen nyomozgatós-szupertitkosszervezetesditől nem csak remélném, hanem várnám is. Anyámat, tudom.

* * *
Na, mentem pötyögni. Fél epizódnyi ötlet van a fejemben, lehet, hogy ebből gumilaszti lesz. Magyarázat később, már ha egyáltalán.

Nincsenek megjegyzések: