csütörtök, május 20, 2004

No. Most, hogy visszatértem a helyszínről, ahová elrángattak, folytatnám.

Tehát, ma reggel vállamra ült a már említett Jin Roh-val kapcsolatban a kicsit ráncos fejű Stratégiai Elemző Modul, rágyújtott egy Lucky Strike-ra - csak azért, hogy engem idegesítsen -, majd rákezdte:
- Te, figyelj, öreg, nem tűnt fel valami?
- Jó volt a grafika.
- Még valami?
- Hát, elég alternatív verziójú volt az a mese, amire fel volt tekerve a film - vontam vállat, erre majdnem leesett.
- Igen, persze, tudom - szúrta közbe unottan -, a sztoriról mondtad a véleményed.
- Ja, mondtam. Még mindig jó, bár...
- Bár túl kevés az intrika.
- Meg a szüttyögés.
- Ja, meg a szüttyögés, az is - nézett kicsit értetlenül a Stratégiai Elemző Modul. - Egyszer már igazán definiálhatnád azt a fogalmat.
Hallgattam egy kicsit. Semmi nem jutott eszembe, csak a statikus zörej.
- Tautológia, magába forduló érvelés, esetleg valami hasonló jó lesz?
- Nem.
- Hülyén fogsz meghalni. Sose tudod meg, mi az.
- Anyád. No. Kitérőről vissza. Szóval, mit tudsz még mondani?
- Egyértelműen túl sokat görcsöltek az emberek emlékezetében való megmaradásról. Három generáció a maximum, amit az ember elvárhat, a különösen szerencsés figurák kivételével, akik valami mitikus hőssé mutálódnak, aztán nézhetnek, mint szegény Arany János, akiről az egyetlen, amit minden középiskolás tud, az a sipolya. (Munch: Sipoly?)
- Dögölj meg - mondta a Stratégiai Elemző Modul, miután visszatornázta magát gyűrött válltömésemre. - No, tehát akkor ennyi?
- Ja.
- És az, hogy az a lány még temérdek jóindulattal se lehetett több tizenháromnál, az fel se tűnt? Az egy kölyök, bazmeg. És azt akarod nekem beadni, hogy mindennel foglalkoztál a film alatt, csak ezt a tényt, ami ott üvöltött vöröslő fejjel a pofádba, te vakegér, ezt hagytad figyelmen kívül?
- Ha most azt mondom, hogy igen, abbahagyod? No, a lényeg, hogy most már ezt is tudom. Azért kínos, na. (Anyátokanyátokanyátok, vér, véresvér. Bél. Buááá.)
Kép vált, többször ismételt virtuális monitorlefejelés hangjai egy félhomályos irodában.
* * *
Ja. Nos, tehát *vérző homlokát törölgeti* ott tartottunk, hogy indulás előtt még beestem a DotS-ra, ahol is találkoztam a Klasszikmúvi-teszttel, ki is töltöttem, ahelyett, hogy dolgoztam volna rendesen. És lám, mi jött ki, lám, mi jött ki.

No, akkor tovább. Tőlem ki veszi át ezt a... *feltartja, megnézi napfénynél is* linket?

* * *
No, megyek vissza egy teljesen váratlan, az előzetes tervben nem szereplő, abszolúte felesleges és értelmetlen, mindazonáltal azonnal és sürgősen elvégzendő feladatomra koncentrálni.

Nincsenek megjegyzések: