kedd, szeptember 21, 2004

...avagy mi történik, ha unatkozó geekek közé cikket dobnak (szemelvény).

#1: - Mikor beszél egy geek az olimpiáról?
#2: - Szerintem valamelyik Quake világbajnokságot értette alatta.
#1: - Az lehet.
#3: - Biztos.
#1: - A shotgun impek elleni hatékonysága az más, arról 30 oldalas cikket lehet írni...
#2: - ...az RPG geek azért jó, mert ő még valós életbeli adatokat is képes oldalakon keresztül sorolni.
#4: - Az impek elleni harc fortélyai mindenkit kellene, hogy érdekeljen.
#1: - Hogy érted ezt... hogy... nem érdekel mindenkit?

- ...mondjuk ez azért valamilyen szinten pofátlanság. Engem miért nem fizetnek meg azért, hogy egy hülyeséget megkérdezzek az osztálytársaimtól? Pedig még cikket is írnék belőle.

- Sivatagi tömegverekedés meg fagyasztott tűz nem kéne? Hol a jpg-gyűjteményem...

- Az én barátnőm szerintem imádja hallgatni, hogy milyen egyedi varázstárgyakat találtam Diablóban. Attól pedig valószínűleg orgazmusközeli állapotba kerül, ha megtudja, hogy az ő kincsecskéje hogy lenyomott három Saladint Strongholdban...
- Hogyne, nincs férfiasabb dolog, mint győzni egy stratégiai játékban. Én ezt már akkor sejtettem, amikor olyan áhitattal mondták nekem az egységeim, hogy 'yes milord' a Warcraftben.
- Így van. A "The peoples are coming to the castle, my lord" szinte már felér egy hawaii csirkemellel.

- Akinek látszik a szeme a szemüveg és a kialvatlanság vörös foltjai alatt az nem is geek...

(Rendkívül komoly, megfontolt és öntudatos banda vagyunk - a szerk.)

Nincsenek megjegyzések: