hétfő, szeptember 13, 2004

Ez ma kreatív nap lesz, kerül, amibe kerül. Délután kajával egybekötött ötletelési szessön Zerglinggel, aztán sör, amely szeánszhoz csatlakozik Butytime is. (Ha pénzünk van, elköltjük. Mi tanulunk a magyar költségvetési tervezéstől.)

A Frontline Ep.3. már kezd formálódni a fejemben, ez eddig szép és jó, de párhuzamosan van egy olyan történetem, amit mindenképpen meg akarok írni, viszont nagyjából a 4-6. epizód környékén lehet aktualitása. A kezdő monológ már megvan, ráadásul angolul. Hogy miért épp angolul, ne kérdezzétek, én sem tudom.

Az asztalomon ismét két üres csésze hentereg, ha nem vigyázok, már megint egy fél órás mosogatási-járványelhárítási kalandtúrának nézhetek elébe. Viszont a kávépénzzel sikerült egyenesbe jönnöm. Még szerencse, hogy a kávépénz nálunk átalánydíjas jelleggel működik - nagyipari fogyasztó lévén számomra ez szükséges és hasznos megoldás.

Amúgy képregényeket böngésztem. Kicsit szenesebb lenne most az arcbőröm, ha reggel nem küldöm el Magamurának a fordításomat, mert az a hihetetlen felpolírozás, ami péntek és ma között történt, nem vett igénybe többet bő negyedóránál. De nagy nehezen sikerült bezsúfolnom a táncrendembe ezt is.

Ezenfelül, ezenfelül jogszabályokból készítek kivonatot, későbbi gyomorforgató felhasználásra. Nagyon tömény, nagyon árt, készületleneknek épp ezért nem is igen javasolt. ("Kérek három szakaszt a költségvetési törvényből, Pistukám, de a hosszabbjából ám! És adj mellé egy mellékletet is!" "Mi van, kartárs, dobott az asszony?")

"Let your dark soul feel the might of the Emperor!" Ecch, érdekes hangüzeneteket hagyok ám én magamnak a PDA-mon részegen. Amúgy véletlenül történt először, mert sikeresen aktiváltam rajta a hangfelvevőt. Utána kísérleteztem. Egy kisebb csajkára való borsófőzelék azért végigkocogott a hátamon a hangom hallatán. Tudok én, ha akarok, na. Az állományok azóta törlésre kerültek, a hangosan vartyogva csápoló chtulhoid borzalmakat pedig eltakarította Manyi néni.

("Kedves Mr. Lovecraft, ismét megnevezhetetlen borzalmat találtam a zakózsebében. Ha nem tudja megállni, hogy zsebrevágja őket, az elmeállapotom nem teszi majd lehetővé, hogy Öntől rendeléseket fogadjak el. Kérem, legyen erre tekintettel a jövőben, és vegye figyelembe, ilyen szolgálatást már csak én nyújtok a városban. Köszönettel: ...")

Nah, megyek. Úgy néz ki, sikerült kettesbe tenni az agyamat, igaz, kétszáznál.

Nincsenek megjegyzések: