kedd, szeptember 28, 2004

Na, és most lesz az, hogy kicsit hátradőlök és kifújom magam. Először is elnézést kérek mindenkitől, aki ma nem tudott elérni. Mivel már akkor késésben voltam, amikor elindultam, és csak a megállóban jöttem rá, hogy a töltőn felejtettem a telefonomat, életbe lépett a "Not One Step Backwards" protokoll, így ez a helyzet állandósult. Ha életem eleddig ismeretlen szerelme jelentkezett volna időközben, üzenem, hogy amint lehet, visszahívom. Komolyan.

A Belterj.hu-n meg azért nem jelentkeztem, mert kivételesen az agyam folyt ki a fülemen a meló miatt.

Számszerűleg végeztem ugyan, de azért nagyon nem fog ártani ennek a cuccnak egy roppant alapos felpolírozás.

Szóval most elborul, pihen. Esetleg orkokat irt. Esetleg segít Rejtő-hősnek, akinek ezúton is kérem erősen drukkolni.

Ja és lelép a munkahelyről a rákba.

Nincsenek megjegyzések: