hétfő, február 16, 2004

Fakkfakkfakkfakkfakk. Fakirifakirifakk.

Nah. Pénteken Vilmos atyával vedeltem előre a medveféle felhámjára (később csatlakozott a blogjából ismert Mérnök úr is), dumáltunk sokféle dologról, hadd szolgáljon ez apropóul kezdő íróknak szánt legfontosabb jótanácsomhoz:

Készíts biztonsági másolatot, bazmeg!

Tehát. A whisky jó volt, a sör szintén, ketten együtt már bántósabbak voltak, de csak jól aludtam tőlük, nem volt ott semmi ravaszdi-támadás, minden egyéb hír kitaláció, ostoba képzelgés csupán.

Szombaton. A Lúzerkommandó mostani találkozója felemás érzésekkel zárult számomra, valamit most már kezdeni kell, mert ezek a konfliktusok picsa hatékonyak abban, hogy szétverjenek egy amúgy működő különítményt. Srakker ügynök, az offisöl békeharcos szolgálattételre jelentkezik. Mindenki vonuljon fedezékbe, itt most nagy komoly elbeszélgetések jönnek.

Vasárnap. Fordítottam. Már amikor épp nem a szombaton szétvert emésztőrendszeremet babusgattam (ne, ismétlem, ne, egyáltalán ne, soha ne, és különben se együnk azon az estén pisztáciát, amikor meg akarunk inni négy Red Bullt és hét sört, mert olyan irgumburgum megagonosz módon fogunk dehidratálódni, hogy a szemöldökünk közén tanyát ver néhány élelmesebb arab, és a szemünkből porzó homokot fogja árulni, "egy vödör - száz, sok - nyolcvan" alapon).

Hétfő, más néven ma. Okítás az egyik Minisztériumban, nevezetesen a Külügyben, kíváncsi vagyok, mit hittek, mégis mennyi robbanóanyag fér el egy PDA-ban, hogy bekapcsoltatták velem, amikor bevittem (és mi van, ha le van merülve? letartóztatnak, és tarkón lőnek a hátsó kertben?), de a biztonsági szüttyögés végül is érthető a maga módján, meg udvariasak is voltak. Az előadás érdekes volt, bár a passzív memóriám elég sok poént lelőtt az előadó elől (bezzeg amikor vizsgázni vagy idézni kell belőle, hallgat, mint a sír), és majdnem kifogytam a jegyzetlapból. És mint kiderült, a nagy túlélő 3 1/4"-es lemezem, amin anno még a 3D Studio telepítőfájljai voltak (kész történelem, mi, hogy volt olyan 3D-s modellező program, ami elfért 12 lemezre, mi?), kibírta a röntgenezést, a villamoson és kisföldalattin utazást, így meg tudtam csinálni a szivatalos munkámat is. Lenyűgöző eredmények, kérem.

Nincsenek megjegyzések: