péntek, február 13, 2004

Képzőmívészeti ajánlónk. Mert hát szép dolog a szélessávú internet, ezt nem győzöm hangsúlyozni. És segítségemre volt az inspirációgyűjtésben a Belterj Kompánia és a Véletlen, melyeknek köszönhetően el vagyok látva annyi képpel és miegyébbel, hogy még ha hasznosabban tölteném az időmet sem lennék képes valamennyit végignyálazni. A világ, földi szemmel c. projektben nagy segítségemre volt/van/lesz (fel van függesztve, oké, de csak egy hétig) ez a kép, illetve ez.

Meg az, hogy náthám tetőpontján, röpke két hetes késéssel az eredeti tervhez képest, összefutottam Zergling fejlesztőtárssal, és mialatt elpusztítottam három ír kávét, sikerült annyira felpörgetni Zergling agyát, hogy ma megörvendeztetett egy fantasztikus leírással egyik kedvenc államszövetségemről - stilizálni kell majd, de tartalmilag félelmetes. Úgy értem, félelmetesen jó. És ilyenkor megerősödöm hitemben, hogy kellő kitartással és lelkesedéssel bármi, de bármi elérhető. A határidők megszületnek, majd meghalnak, átlépünk a tetemeiken, de ez lényegtelen, ahogy lényegtelen az is, hogy a fejlesztés kézzelfogható eredménye ennyi idő után sem több 100,000 leütésnél - a lényeg, kérem szépen, ott van, hogy az ötletek evolúciója egyre tetszetősebb koncepciókat és egyre jobb képeket eredményez. A medve bőrére majd post mortem, de bizakodó vagyok, megint.

Itt van még egy vérfarkas-galéria, meg egy prérikutyás-miegyebes izé, amúgy szemgyönyörködtetésileg.

Már csak egy tisztességes ügynökös művészeti szájt kéne, hogy jó kedvem legyen. Páncélozott ballonkabátokkal, infravörheny napszemüvegekkel, high-end kütyükkel és, mondjuk, a régi idők kedvéért ilyenekkel - ha a stophatás nem lenne elég ok rajzolt karaktereinknek, hát a hagyománytisztelet és ez a külső mindenképpen indokolja.

Nincsenek megjegyzések: