hétfő, március 08, 2004

Korlátlan ideig képes vagyok elkülönítve tartani két, összetartozó adatot, anélkül, hogy információt faragnék belőlük. Jelen esetben gondolok itt arra, hogy

a) március 8. az nőnap;
b) ma március 8. van.


a) és b), a két vidám ellenforradalmár önfeledten hentergett károsodott homloklebenyem társalgójában, egész addig, míg az egyik kolléganő szóba nem hozta a lehetséges összefüggést, virágosdival együtt, mikor is heves reakcióba léptek egymással, és ki nem derült, hogy

c) ma nőnap van.

Ekkor magamba szálltam, elpirultam, szénné égtem, kicsit elbizonytalanodtam, aztán elmentem szépen egy virágoshoz, és kiadtam egy valag pénzt csokrokra, hogy bent lévő kolléganőimet elláthassam az ilyenkor illendővel. Kétszer fordultam, mert amíg vásároltam, visszajöttek még ketten. Jó volt nézni a mosolyukat, amikor borostásan, fáradtan, de mégis vigyorogva átadtam az egyencsokrot. Money well spent.

Egyszerű lélek vagyok, de értek a szóból. Be is programoztam a PDA-mat, hogy figyelmeztessen három nappal korábban. Jövőre még hasznát veszem.

Nincsenek megjegyzések: