hétfő, június 07, 2004

A hétvége nem volt mozgalmas, egyáltalán. Erről intézkedtem. Az elmúlt hét folyamatosan egymást váltó időjárási frontjai, illetve a párás levegő olyan szinten tépázták meg az idegeimet, hogy az egészen ijesztő.
De kitartunk.

1. Pénteken ittam Bodzillával és Rejtő-hőssel, de a korábbi megpróbáltatások miatt a szervezetem úgy gondolta, hogy ő szeretne felborulni, és meg is tette. Szétpunnyadva hortyogtam a kanapén, amit ágy helyett használni szoktam, Zergling pedig, miután hasztalan kereste a többi résztvevőt, mit sem sejtve nyitott be és vágta telibe a villanyt. Már átvágott a szobán, mire a szempilláim között átkúszó fotonok kiváltottak valami reakciót, és a sörzombi "Öööörf?" hanggal kérdezősködni kezdett a szubatomi fizika jelenlegi állapotáról, illetve az esetleges, e tudományterületen elért áttörésekről.

2. Szombaton játszottunk Földelementáléknál, jó volt, bár az az érzésem, hogy nehezen fogunk megállapodásra jutni bizonyos tények, illetve feltételezések megítélésében (az Egyház megítélése még mindig valamelyest kényes, érzékeny, ráadásul ambivalens dolgokat felböfögő pontom), és egy olyan képlékeny valóságban, amiben ő mesél, a végkimenetel szempontjából, haddnemondjam, kruciális kérdés.

Közben Zergling talált egy Nobel-díjas kifejezést az angol couch potato kifejezésre, ez pedig nem más, mint a

fotelpenész (fn) - olyan személy, aki ébrenléti idejének jelentős részét zárt térben, rendszerint valamilyen számítástechnikai vagy egyéb elektronikai eszköz előtt tölti.

Kész, lefagytam.

3. Vasárnap feltápászkodtam, elmentem kajálni haza, visszajöttem, leültem fotelpenészkedni egy kicsit a NFS: Undergrounddal. Eközben a sorozatos beszólásokból létrejött Juliano Bastardo. Juliano Bastardo az utak réme, aki a tuningolt verdájával kétszázzal veszi a kanyart, nekiszorít a betonoszlopnak, vagy felmázol a pénzszállító autónak, ha el akarsz mellette gyorsulni, anyázik, ha a szabályosan közlekedő polgári járművel frontálisan ütközik kétszáznegyvennél, tör, zúz, és rombol, csak hogy a végén győztesen üvölthessen, ahogy az a fantasy klisék szerint nagyragadozóéknál a vezérhímnek kijár.

Zergling néha megállt mellettem, ahogy játszottam, és röhögött a hihetetlen gennyládaságon, amit versenytársaimmal szemben tanúsítottam. Néha kicsit tartok attól, hogy egy villámfényes, sötét éjszakán kihajtogatja magát néhány bithuszár az Electronic Arts könyvtárból, és úgy megdolgoznak vezérműtengellyel, hogy a nyomozók azt gondolják majd, nem ember vagyok, hanem shoggoth.

4. Ma. Más munkáját végzem, a saját pénzemért. Megnyugtató.
Kijöttem erre a teszten.




You're Catch-22!

by Joseph Heller

Incredibly witty and funny, you have a taste for irony in all that you
see. It seems that life has put you in perpetually untenable situations, and your sense
of humor is all that gets you through them. These experiences have also made you an
ardent pacifist, though you present your message with tongue sewn into cheek. You
could coin a phrase that replaces the word "paradox" for millions of
people.



Take the Book Quiz
at the Blue Pyramid.


Nincsenek megjegyzések: