péntek, június 04, 2004

No, rövid összefoglaló egyszerű életem bugyraiból.

Tegnap kaptam egy érdekes állásajánlatot, még latolgatom a dolgot - amúgy se vagyok az a könnyen határozó típus, a mérleg most a szokásosnál is lassabban akar megállapodni.

Ma datákokkal küzdöttem, táblázatot töltöttem (olyan, mint a kolábsztöltés, csak több vele a papírmunka), vagyis nagyjából azt a fajta életvitelt űztem, amitől a bürokratákat unalmas alakoknak szokás tartani, a háttérben meg vadul treníroztam az agyam a Frontline-on. Zerglingnek megmutattam, amit tegnap összehoztam (végre megint kedvem támadt írni), azt mondta, hogy tök könnyen el tudta képzelni az eseményeket, büszke is voltam magamra. Nem azért, mert Zerglingnek ne lenne vizuális fantáziája (merthogy van neki két dömperre való), hanem azért, mert ez jó jel arra, hogy adott esetben a rajzoló is könnyen átlátja majd, mit akarok leírni.

A gyomrom vacakol, de ezzel nem vagyok egyedül, mert Misztörendőzán is felborult reggel. Az ebédet kihagytam, mert nem kívántam egyáltalán a táplálékot. Este majd bepótolom valami egészségtelennel. Ennyi, vége, kész, megyek haza.

Nincsenek megjegyzések: