kedd, június 15, 2004

Küldött nekem a PayPal elvileg e-mailt, hogy nem stimmel az adatlapom, és ha nem engedelmeskedem rohanvást, nemcsakhogy barlangostestet implementálnak a nyelőcsövembe, de még további retorziókra is számíthatok.

Mi ezzel a probléma?

a) Sose fejeztem be náluk regisztrációt, mert Magyarország még nem jogosult e szolgáltatásra a honlap szerint.
b) Sose adtam meg az e-mailemet.
c) Nincs az a bitisten, hogy én számlaszámot osszak meg e-mailben.

Die, bastards, die.

* * *

Olyan képnél hagytam félbe a Frontline 2. epizódjának szövegkönyvét, ahonnan van kedvem folytatni. Miután letettem a billentyűzetet, és édes semmit kezdtem tenni, azon kaptam magam, hogy mocorog valami azokon a területeken is, amelyek a Félhalott Legkedvesebb Projektünk fejlesztéséért felelősek, és láttam vala, hogy ez jó. Most pedig megnézem, hogy a Külügyminisztérium szörnyű röntgengépe elpusztította-e a lemezt, amin behoztam az EPISODE_TWO fejlesztett verziót.
(szünet)
El.
(szünet)
Hiába minden.
(szünet)
Bah.

* * *

Amíg ma elmentem az ostoba vizsgán égetni magam, valami fontoskodó, sokadrangú féreg járt az irodámban, és jelezte Miszörendőzánnak, hogy hivatalos levélben kapunk a pofánkba a mindenfelé történő irattározásunk miatt (vagyis, amiért már lassan a plafonról is iratok lógnak). Most már tudom, kivel kezdeném, ha rajtam múlna a Hivatal létszám-racionalizálása. Az, hogy két éve képtelen voltál elintézni azt, hogy a tetőtéri irodánkban legyen egy légkondi, és pállottpéniszű cserepesnövényként rohadjunk minden áldott nap, amikor a napsütéses órák száma meghaladja a tizet, az nem baj. Az végül is, a te feladatod lenne, gyönyörűm. Te, babám, jól végzed a munkádat. Az, hogy fontoskodsz, bratyizol, bizonyosan hasznára válik a Hivatalnak. Tényleg. Meg vagyok erről győződve. Az a fontos, hogy az egy szem zárható szekrényünkben van-e nyolc projekt anyaga, nem az, hogy ha kell, megtalálom. Én itt dolgozom, képzeld. Nem pedig lakom itt. Ajtót tudod hol találod.

Hová is lett volna ez a nap, ha nem rántja fel valami a vérnyomásomat.

* * *

Most hívott fel Antiszociális az új cégétől, mert, mint kiderült, annyira sincsenek kihasználva az elképesztő (tényleg elképesztő) intellektuális képességei, mint itt voltak. A Rézfélék Érdekvédelmi Szervezete az egész napra kiterjedő, bestiálisan kegyetlen erőszaktétel miatt már tervezi Antiszociális ex-kolléga demonstratív jellegű kivégzését.

* * *

Irány a munka, és egy másik vadbarom, aki csak azért nem lehet a Vérveres Spanyolviasz Rend tagja, mert én már tag vagyok, és szanaszéjjel vétózom a pályázatát, ha megjelenik a Rend közelében. Verbális kvalitásai alapján mindenképpen jogosult lenne.

Nincsenek megjegyzések: