kedd, október 05, 2004

Úááá. Az, hogy Rejtő-hőssel és PsycloneJackkel mi történt tegnap, miután a józanságom maradéka belekapaszkodott az irányítókarokba és valamikor hajnali egy táján hazanavigált, azt nem tudom. Hogy velem mi történt, azt sem tudom éppenséggel, de sejtéseim azért vannak. Le vagyok gyengülve, már alig bírom a piát.

Most reggel meg lehet, hogy kiszakítottam egy menyétekkel teli zsákot a baromfiudvarban - vagyis kénytelen-kelletlen felhívtam egy jobb sorsra érdemes Intézményt. Well, én csak parancsot teljesítettem, kérem. Sokat segít ez a védekezés a bíróság előtt, alkalomadtán, bárki is megmondhatja.

Amúgy irgalmatlan gyengén állok a lábamon, és csak remélni tudom, hogy a véletlenül bennem rekedt energia elég lesz ahhoz, hogy végigzúzzak ezen a napon. Tanulom, milyen Mr. Kovácsnak lenni.

Nincsenek megjegyzések: