kedd, október 12, 2004

Naaa. Tegnap este melózgattam, és átjött Festő, mer' váratlan lecápázás miatt időleges pénzzavarba került. (Mintha nekem is lett volna ilyesfajta rohangászásom ez év megboldogult májusában.) Ha már ott volt, megosztoztunk az utolsó sörömön.

Ha ezt tudom, az előző hármat beosztóbban végzem ki... mit, mit nézel? Írtam, ahhoz meg sör kell. És cigi. És kávé. Különben nem áll fel az írói vénám.

Szóval, értekeztünk Zergling ex-munkaadó vállalatában és a magyar szoftveriparban uralkodó áldatlan állapotokról, gerinc nélkül született szubhumán korcsokról és olyan emberekről, akiknek az Úr - viccből - túl magasra vitte a dolgát. Ennyi fantáziátlan, hülye, ostoba, szánalmas pöcs, mint amennyiről ezen az estén hallottam, egy éves "Vidám BKV-ellenőrök" bulin nincs. Ezek tényleg döbbenetesen nagyon hülyék.

Ennyiben is maradtunk. Lőfegyveren innen aligha kezdünk bármit is ezzel a problémakörrel.

Viszont, a konstruktivitás jegyében Festővel megbeszéltük, hogy átnézi a szöveget, amit küldtem neki, és megpróbáljuk eldönteni, hogy a jelenlegi oldalbeosztás mellett megvalósítható-e, vagy át kell szerkeszteni. Ha nem sikerül akkorra, amikorra megbeszéltük, akkor sem fogok üvöltözve átbillenni a saját állkapcsomon, mert, mint azt már említettem vala, Festőnek van elég baja nélkülem is, sőt, egyre több lesz.

Most pedig hiába mantyogok a rágón, az XTC lemoshatatlan szappaníze olykor még mindig szétterül a nyelvemen - az élményt lehet utánozni mondjuk lanolinos Baba tusfürdővel, csak nem érdemes.

Nincsenek megjegyzések: