kedd, október 26, 2004

Na, talán már félidőhöz érkezett az OTP Bankkal folytatódó szappanoperám.

1. lépés: (somewhere back in time) Srakker ügynök, aki ekkor még nem ügynök, hanem főiskolás, ideiglenes pénzzavarba kerül. Az OTP Bankkal fennálló szerződése értelmében ugyanis az automatikus hitel lehetőségét sértődötten visszautasította, és a hó végén megérkező tranzakciós költség negatív tartományba taszítja a számla egyenlegét.

2. lépés: az OTP Bank úgy dönt, hogy Srakker ügynökjelölt junior számlájának megszüntetését kezdeményezi annak fennálló tartozása miatt. Felszólítja egyúttal Srakker ügynökjelöltet, hogy új számla nyitása előtt köteles a fennálló, mintegy 1500,-Ft értékű tartozását kiegyenlíteni.

3. lépés: Srakker ügynökjelölt megbízott útján kiegyenlíti a tartozását, és kezdeményezi új számla megnyitását.

4. lépés: OTP Bank felszólítja Srakker ügynökjelöltet, hogy az új számla nyitását kezdje meg. Ekkorra Srakker ügynökjelölt részére ismét rendszeresen folyósítják az ösztöndíjat.

5. lépés: Srakker ügynökjelölt baszik bele.

6. lépés: Srakker ügynökjelölt középtávú áruhitelt kap az OTP Banktól, az eljárás zökkenőmentesen lezajlik, a fizetés a szerződésben foglaltaknak megfelelően megtörténik. (Ezzel párhuzamosan folyik 4. és 5. lépés iterációja)

6. lépés: (a 4. és 5. lépés iterációját követőleg) Srakker, aki immár ügynöki státuszt szerzett, és ezzel párhuzamosan jogosulatlanná válik junior számla üzemeltetésére, úgy dönt, hogy lakossági folyószámla nyitását kezdeményezi. A lakossági folyószámla rendben megnyitásra kerül, Srakker ügynök havi javadalmazása minden további fennakadás nélkül eljut a kedvezményezetthez.

7. lépés (2004. október 25.): az OTP dörgedelmes hangú levélben szólítja fel Srakker ügynököt, hogy amennyiben (a 4. és 6. lépésben foglaltak ellenére) továbbra sem lesz hajlandó új szerződést kötni, fizetését visszautalják és hideg nyállal kenik az ő homlokát.

8. lépés (2004. október 26.): Srakker ügynök telefonos beszélgetést kezdeményez az ügyintézővel, aki a Srakker ügynök megtévesztően nyugodt hangú tájékoztatását követő mintegy 5 standard percen belül javítja az adminisztrációs hibát, amely csak a postaköltséggel számolva mindezidáig legalább 1000,-Ft-jába került az OTP Banknak.

Kérdésünk: olyan nehéz lett volna felvinni a rendszerbe legalább a 6. lépés információtartalmát, és nem engem idegesíteni vele? Barmok. Na, most várom, hogy képesek lesznek-e a srácok lezárni a történetet, vagy emberkednem kell. (Update: az elmúlt évek során egyébként csodás mulatságot jelentett az erőltetetten türelmes hangú levelek olvasása, amelyek az ólomba öntésen innen mindenféle retorzióval fenyegettek.)

Nincsenek megjegyzések: