péntek, október 29, 2004

Hát erre most cseppet rábasztam, ahogy a művelt japán mondaná. Szóval, kérem, az úgy volt, hogy tegnap átjött Festő, és ha már ott volt, felvetette, hogy ugyan menjünk már el sörözni. Jó. Elmentünk. Először a Szimplakerttel próbálkoztunk, de a meleg, a pára, az enyhe fű- és az erős dohányszag keveréke, valamint az ülőhely teljes hiánya miatt hamar továbbálltunk. Maradt a Walhalla klub, ahol most voltam először, de egész kulturált helynek tűnik, és még a számla sem ütött le mit sem sejtő angyalkákat a felhőtrónusról. Aztán a testem reggel pótolta a szopatási faktort, és benyújtotta a számlát.

Elaludtam. De mint a gép. Megint arra keltem, hogy világos van, és mégsem szombat. Ekkorra már keresett a főnököm, aki már-már arról vizionált, hogy levágta a lábam a villamos. (A rossz pénz pedig nem vész el, csak devalválódik.) Felébredtem, beügettem, meghallgattam az amúgy teljesen jogos lebaszást - a múlt hetiről még csak nem is tud - és eldöntöttem, hogy kerítek egy hangszórót a PDA-hoz, és beállítom a lüke telefonomat is csörgésre. ("Ignore this, fucker!") Ha ez sem lesz elég, akkor fél hétkor a környéken mindenki légoltalmi sziréna hangjára fog kelni. Vagy erős ágyúzásra. Tökmindegy, csak hangos legyen.

Szóval itt vagyok, a gondolataim még mindig nem rázódtak a helyükre, és azon morfondírozom, hogy valahogy be kellett volna zsúfolni a reggelbe ezt a protein-internalizálás dolgot, akkor alighanem kisebb lelkesedéssel próbálná most megemészteni a gyomrom a gerincemet. Időközben elintéztem ezt-azt, beosztottak az Adminisztratív Foshalom továbbfejlesztését célzó megbeszélésre. (Maga az ötlet, hogy nyilván kéne tartani, hogy mégis mit csinálunk, önmagában nem rossz, sőt, előremutató, mert információval látja el a vezetőséget a döntéshozatal előtt, viszont az a rendszer, amit erre most használunk, hát, nos, nem minden tekintetben támogatja ezt a törekvést.)

Nem kéne rászokni erre az elalvás-dologra. Úgy megbombázhatom vele a jó kis pozíciómat, mint az állat, mert errefelé érzékenyek az ilyesmire. Nem kéne.

Zergling helyzete egyre komikusabb: arra az állásra, amelyre jelentkezett, vezetői tapasztalat hiányában végül nem vették fel, viszont ajánlottak neki egy másik, kreatívabb melót - eredményhirdetés (elvileg) szerdán. Komolyan bazmeg, ennyi idő alatt már miniszterelnököt is cseréltek már ebben az országban.

Nincsenek megjegyzések: