hétfő, október 04, 2004

Oké, a hétvégémről röviden.

Egyrészt pénteken sikerrel elittam a maradék pénzemet Misztörendőzánnal, aztán átmentem Rejtő-hőshöz, aki a változatosság kedvéért szarban van. Az elivás része egyáltalán nem ment nehezen, mert már elég kevesen voltak már a számlámon. Ennek örömére úgy aludtam, mint a tej, szombat délig, amikor is, lassan és bizonytalanul bár, de lábra kaptam.

Szombaton Dawn of War-ral játszottam, meg a jelenlévő Örömprojekt-fejlesztőkkel dumáltam. Egyelőre sok fejlesztenivalóm nem volt, mert nemigen értek hozzá. Később tán még majd hasznomat is lehet venni.

Vasárnap hazamentem, megebédeltem, besöröztem, visszajöttem, végignyomtam a Dawn of War-t, és ez utóbbi tényen puffogtam, mert nagyon rövid lett a játék, és a sztorit és félbehagyták a kedves fejlesztők. Nem örülök. Aztán Frontline-t írtam, de még nem vagyok biztos a dolgomban. Majd kiderül. A cuccot persze otthon felejtettem.

Ma egyből mélyvíz, szopáshalmok, minden, ami kell egy hétfőhöz.

Nincsenek megjegyzések: