kedd, április 20, 2004

"Gályaválasztási tanácsadó... ókori elhelyezkedési hetilap..."

Tevekereskedő: - Jajajj... Újabb Necronomicon-lúzer...
Fejvadász: - Én is a Necronomicon olvasásával nõttem fel, még valamikor idõszámítás elõtt 20 körül...
Srakker: - Ja, aztán megtaláltad Lakodalmas Lucius Daloskönyvét, és rájöttél, hogy vannak iszonyatok, amelyekhez képest a csillagok között támolygó Nehezen Mérhetõ Idõsek eltörpülnek...
Sáska: - A Necronomicon igenis létezett! Emlékszem milyen jól aládúcolta a billegő asztalomat...Csak aztán jött az a hideg tél, amikor olyan nehéz volt begyújtani a kályhába...
Srakker: - Igen, a Necronoprogramok shortcutja az Asztalon a Necronomicon...

"Megalománia - Óriás lovak imádata"

Ezt pedig Bright cimbinek dedikáltam gondolatban...

"Odi et ammo, ahogy a költõ mondta volt."

Igen. Ez mind én voltam. Ma. Iszonyatos vége lett volna a világnak, ha ma dolgoznom kell, de mint a mellékelt, 5. sz. ábra mutatja (az "ábráscet" jelű szóvicc sebzetten borul az árokba), ez nem történt meg. Mindenki örvendezzen. Vagy ne.

Nincsenek megjegyzések: