csütörtök, április 01, 2004

Nagyon felületes vagyok az utóbbi időben. Nah, kimondtam. (Klónozott pszichológusok hordái őrjöngenek és nyálzanak a beismerés hallatán, kezükben táncot jár a giligüli, minden pompomlányok elengedhetetlen munkaeszköze. Reflektorok villannak, csapocskák és pálcikák döglenek halomra, valószínűtlen-kék utóminták játszanak az érzékekkel.)
Igazság szerint nagyjából azóta vagyok felületes, hogy megszülettem. Sose figyeltem, sose érdekelt, sose számított, mi történik valójában, beértem azzal, amit gondoltam róla. Úgy nehezebb volt elérni, a kis bunkerben, ahol képek vannak a falakon, szinte végtelen mennyiségű a könyv, mindig van sör, és működik a légkondi. És sosem fogy ki a lőszer. (Bár már többen állították, hogy láttak engem odakint.)
Meg kéne változtatni? Legyek normális? Csak így, ingyen?
I ain't got brain time to waste, vagy mi.

A felületességem alól kizárólag az emberek kivételek.

Furcsa.

* * *
Srakker: - Ellenőr az ellenőrnek nem auditálja ki a szemét...

Hivatali bikkfa nyelv, I. oszt. Huzamosabb használata esetén szálka-beágyazódás előfordulhat. Szembe ne kerüljön!

Nincsenek megjegyzések: