szerda, április 07, 2004

Iteráció

Történt egyszer.

Történt egyszer, hogy ültem a Hivatalban.

Történt egyszer, hogy ültem a Hivatalban, és megszólalt a légoltalmi sziréna.

Történt egyszer, hogy ültem a Hivatalban, és megszólalt a légoltalmi sziréna, és én azon kezdtem tűnődni, hogy csak tesztelik, vagy jobban tenném, ha futnék a pincébe.

Történt egyszer, hogy ültem a Hivatalban, és megszólalt a légoltalmi sziréna, és én azon kezdtem tűnődni, hogy csak tesztelik, vagy jobban tenném, ha futnék a pincébe - és mindenkinek csak akkor tűnt fel, hogy egyáltalán megszólalt, mikor utólag szóba hoztam.

Történt egyszer, hogy ültem a Hivatalban, és megszólalt a légoltalmi sziréna, és én azon kezdtem tűnődni, hogy csak tesztelik, vagy jobban tenném, ha futnék a pincébe - és mindenkinek csak akkor tűnt fel, hogy egyáltalán megszólalt, mikor utólag szóba hoztam, és azóta azon tűnődöm néha, hogy én vagyok-e a fütykös, hogy felfigyelek az ilyesmire, vagy mindenki más, amiért ők nem.

(Egyébként vagy teszt volt, vagy a világtörténelem legkisebb légitámadása, egy elbitangolt galambtoll részvételével.)

Nincsenek megjegyzések: