péntek, július 23, 2004

...egy sör, mi?

Mwuhaha. Hát, kedves drága nyájas olvasók, Rejtő-hősről ismét kiderült, hogy nem szabad hinni neki, amikor azt mondja a maga utánozhatatlan hangján, hogy "Figyelj, öreg, jó vagy nálam egy sörre, nem többre, nem ugrunk össze valahol?" ...hacsak nem vagyunk nagyon-nagyon eltökéltek. Én nem voltam. Másnapos ...hát, hm, másnapos sem vagyok éppen, legalábbis nem kimondottan - ami vagyok, arra leginkább a lehasznált kifejezés illik, de nem úúúgy. Csak az alkohol tevékenykedett bennem áldásosan.

Merthogy kezdődik ugye a dolog egy sörrel. Ez eddig rendjén is van - minden a tervek szerint halad, örvendezzünk. Aztán folytatódik néhány másikkal, ami még szintjén rendjén valónak tűnik, egész addig, amíg nem csatlakozik melléjük egy fél üveg ukrán vodka, amit rituálisan elpusztítunk. Aztán megint sör. A whiskyt tényleg nem kellett volna. Kevés volt, de mégiscsak túl sok.

Valahol a vodka vége környékén megérkezett PsycloneJack, akit én már kellemes illuminátus állapotban bírtam fogadni. Eh, whatever. Amint kapok fizetést, lesz viszontsör, ofkoz. A jövő hónapot ennek szentelem. (Ami azt jelenti, hogy nem lesz telefoncsere, sorry folks, továbbra is elérhetetlenkedem. Vagy iszom, vagy féltartós fogyasztási cikkeket vásárolok - a kettő együtt, elsősorban anyagi okokból, nem megy.)

No, megyek vissza tovább hadakozni, mert a Hivatal már csak olyan, hogy nincs tekintettel a rabszolgamunkásai testi és lelki állapotára.

Nincsenek megjegyzések: