hétfő, július 26, 2004

Nnna.

*nyihirehi-nyiheri-BRAWW-dabdabdab-BRAAWWW-píííűűű-dabdabdab*
vagyis másképpen:
*indító-indító-beröffen-alapjárat-kövérgáz-turbó-alapjárat*

Napi betevő hangeffektem kipipálva. A vicces az, hogy ezt már megboldogult kilencéves koromban is produkáltam, igaz, akkor még jóval magasabb volt a hangom, sz'al az összhatás mégis inkább egy rossz karban lévő elektromotorra emlékeztetett, akármilyen férfiasnak tűnt is akkoriban egy megtermett turbódízelt utánozni. De ezt akkor még nem tudhattam, és még most sem lehetek biztos benne, csak amúgy retrospektíve valószínűsíthetem. Start the engines!

Pénteken. Pénteken orvul távol maradtam mindenféle társasági élettől, köszönhető ez nagyban a csütörtöknek, ugye. Vadul kockultam, aztán lefeküdtem. Kezelés: Need for Speed: Underground, Call of Duty, Star Wars: Knights of the Old Republic, Ground Control II. Kiirtottam az otthonról hozott utolsó paprikát, és vigyorogtam nagyon, mert véletlenül erőspaprika volt. És én az olyat szeretem.

Szombaton csetes figuráknál voltam, kiváló arcoknál, és a fél éve ott hagyott fél üveg whiskym elpusztításával áldoztam az alkohológiai démonoknak.

Vasárnap hazamentem, ebédeltem, elvesztettem a Windows partíciómat, az összes dokumentumommal és mentett állásommal együtt. Megint. Szöges lécet fogok körbecsavarni Bill Gates végbelében, amíg ki nem alakul a felszínén a híres szíriuszi kilencszer csavart spirál, de amúgy nem haragszom. Lassan már tényleg az lesz, hogy naponta átmentem a mentett állásaimat Zergling gépére, ami leheletnyivel gyengébb ugyan, de megtűri magán az oprendszert. Még az a szerencse, hogy jó bürokratához méltón a fordítás-korrektúrát papíron csináltam meg, nem gépen, így ahhoz nem kell Windows.

Amúgy semmi. Pénzem az nincs, de ez nem akadálya annak, hogy jól érezzem magam. (Igen, kicsit "ottbasszamegazegész" módon érzem jól magam, de tényleg ottbasszameg. Máshogy nem megy. Ennyiért ennyi jár, kedves valóság.)

No, mentem. Mindenkibe jókat.

Nincsenek megjegyzések: