szerda, július 28, 2004

Óóóó-kééé. Itt ülök az irodámban, és próbálok némi HP-t regenerálni az előrecsomagolt - épp ezért valami pofátlan módon túlárazott - szendvics és a dobozfején kaján vigyorral vizslató XTC-ből, ami már akkor is tudta, hogy megveszem, amikor beóvakodtam a boltba. És várom, hogy felpörögjön a mókuskerék.

Vajon miért van az, hogy nekem szétpunnyadt reaktorral is épp, vagy legalább annyit kell innom, mint életerőm teljében? A megszokás? A hülyeség? Ki tudná ezt eldönteni... no mindegy, nem lehetek mindig tüneményes, ezt most éppenhogy dobtam csak meg. Amúgy élveztem nagyon, kösz az összes résztvevőnek. Nemtom, meddig bírtátok végül, de mindent összevetve jobban jártam, hogy eljöttem valamikor kettő körül, mert így is egy öngyilkos elszántsága kellett ahhoz, hogy reggel levetődjek az ágyamról.

De emlékszem ám, hogy kitől lejmoltam cigit, és mégegyszer bocs eSDé. Ja, cigi. Juteszembe. Most már offisöl. Nem tudtam leszokni. Az ital, az döntött a romlásba. Alkohol mellé bagózom. Period.

Ja és persze sztéjtúnd.



Nincsenek megjegyzések: